KeJaYaAn YaNg TeLaH kUmIlIkI!!!

KeJaYaAn YaNg TeLaH kUmIlIkI!!!

Followers

Sunday, April 8, 2012

Khas untuk wanita :

"siapa yang merasakan dirinya tidak cantik?"

1. Kerana saya tidak cantik, saya selamat daripada menjadi senjata iblis mencairkan iman lelaki.
 
2. Kerana saya tidak cantik, saya tidak menjadi mangsa gangguan lelaki² yg rosak akhlaknya.

3. Kerana saya tidak cantik, akhirnya saya menemui insan yg ikhlas mencintai saya seadanya.

4. Kerana saya tidak cantik, saya berjaya memelihara maruah & kesucian diri saya.

5. Biarlah saya tidak cantik di mata manusia, apa yang saya mahu, hanya cantik di mata Allah.

* untunglah perempuan yg x cantik.. ^_^

1 comment:

  1. yealah tue...biarlah aper pun...yg penting bersyukur dengan anugerah illahi kerana diberi cukup sifat dan anggota tubuh badan...(RemQue)

    ReplyDelete